Miesto bendruomenei – nauja laisvalaikio ir poilsio zona
Nors įpusėjusi žiema ir negąsdina dideliu šalčiu ar nepravažiuojamomis pusnimis, darganoti orai kviečia stabtelėti ten, kur šilta, o nosį maloniai kutena šviežių kepinių kvapas. Šią užuovėją Marijampolės gyventojams jau pasiruošusi suteikti atsinaujinusi mažmeninės prekybos tinklo „Gulbelė“ krautuvė, kurioje naujai įkurta laisvalaikio bei poilsio zona leis trumpam atsikvėpti nuo kasdienės skubos, šnektelėti su kaimynu ar pasikonsultuoti su pardavėju.
Kurį laiką vykusiai krautuvės „Gulbelė“, įsikūrusios Juknevičiaus g. 84, rekonstrukcijai pasibaigus, miestiečių čia jau laukia laisvalaikio zona, kurioje įrengti patogūs minkštasuoliai, įvestas nemokamas belaidis internetas, galima pasilepinti vietoje kepamomis šviežiomis bandelėmis, kava išsinešti bei susipažinti su naujausia spauda. UAB „Gulbelė“ vadovas Arūnas Tarnauskas pastebi, kad ateityje šią erdvę planuojama dar labiau tobulinti, atsižvelgiant į pirkėjų pageidavimus ir poreikius.
„Supratome, kad pirkėjams yra reikalinga neįpareigojanti vieta, kur po apsipirkimo ar tiesiog užtrukus mieste būtų galima atsikvėpti ir pasiilsėti. Marijampolėje tokių erdvių nėra daug, o šis stygius ypač jaučiamas šaltuoju metų laiku. Tikimės, kad pirkėjai pasinaudos šia galimybe, o naujoji poilsio zona prisidės prie bendruomenės būrimo”, – pasakoja A. Tarnauskas.
Pastebima, kad ši poilsio erdvė – ne vienintelė naujovė, pristatoma Marijampolės gyventojams. Čia įsikūrusi, pagal LEAN metodiką valdoma, „Gulbelės“ parduotuvė tapo pirmąja, kurioje startavo krautuvių tinklo projektas „GERA KAINA“. Šis projektas ypatingas tuo, kad leidžia konkrečiam padaliniui pritaikyti būtent tas nuolaidas, kurios geriausiai atspindi klientų poreikius. Akcijoje dalyvaujančios prekės yra žymimos lentynose, o lojalūs klientai gauna SMS žinutes su geriausiais, jiems pritaikytais pasiūlymais.
„Verslui yra labai svarbu žinoti, ko reikia kiekvienam jo klientui ir stengtis pasiūlyti geriausią įmanomą kainą. Jau dabar skirtinguose padaliniuose nežymiai skiriasi vaisių kainos, su tiekėjais deramės ir dėl kitų prekių kainų. Tai darome tam, kad galėtume visiems pirkėjams užtikrinti geriausią bendrą pirkinių krepšelio kainą“, – pastebi A. Tarnauskas.
Ilgą laiką UAB „Gulbelė“ laikėsi vienodų kainų ir nuolaidų politikos visose tinklo krautuvėse. Vis dėlto, pasak tinklo vadovo A. Tarnausko, besiskiriant prekių atvežimo kaštams bei miestų ir miestelių pirkėjų poreikiams, verslas turi į tai reaguoti ir įgyvendinti pirkėjams palankiausius pokyčius.