Noras pažinti ir keliauti „Gulbelės grupė“ įmonių kolegas atvedė į vaizdingąjį Mozūrijos kraštą

Jau tradicija tapo savaitgalį praleisti kartu su kolegomis, pabendrauti ne tik darbinėje aplinkoje, bet kartu atsipalaiduoti bei patirti naujų įspūdžių – tokį savaitgalį turėjome kaimynės Lenkijos vaizdingame Mozūrijos krašte, kurio tema tapo – KELIONĖ PO KRYŽIUOČIŲ PILIS

Pirma kelionės diena prasidėjo Hitlerio „Vilko irštva” būstinės pažinimu, po to sekė Šventaliepė, kur lankėme įspūdingą barokinį vienuolyno ir bažnyčios ansamblį, kur stebino „auganti” liepa ir „šokantys” vargonai. Rešliaus miestelio apžvalga, kuriame XIX a. pr. buvo sudeginta paskutinė ragana Europoje, prasidėjo Rešliaus gotikinės vyskupų pilimi bei unikalaus arkinio tilto lankymu. Toliau sekė trumpas sustojimas Ryne – nedideliame miestelyje, įsikūrusiame tarp Olovo ir Ryno ežerų. Virš miesto iškilusi ir XIV a. kryžiuočių pilis.

Antrąją kelionės dieną tęsėme Gižycke – Lenkijos vasaros sostinėje ir buriuotojų rojuje. Istorinis faktas: būtent Gižycko apylinkėse buvo nužudytas vyskupas Brunonas, atvykęs čia krikštyti pagonių ir po mirties paskelbtas šventuoju. Šis įvykis, 1009 m. aprašytas Kvedlinburgo analuose, ir buvo pirmasis Lietuvos vardo paminėjimas. Vyskupo atminimui vėliau toje vietoje iškilo kryžius, šalia kurio visi pagarbiai ir įsiamžinome. Čia aplankyta taip pat ir reto tipo konstrukcija– pasukamas tiltas, kuris, atplaukus laivui ne pakeliamas, o pasukamas į šoną. Apžvalgos ratas leido pamatyti šį miestą iš aukštai ir ramiai pasigrožėti atsivėrusiu grožiu.

Toliau kelionę tęsėme į Elko miestą, kur aplankėme siauruko muziejų. Čia istoriniu garvežiu važiavome siaurojo geležinkelio maršrutu Ełk – Sypitki – Ełk. Miesto ežero pakrantėje pasivaikščiojome promenada, pasigrožėjome atsiverusiu vaizdu į salą, kurioje stūkso Kryžiuočių ordino magistro Ulricho fon Jungingeno statytos pilies griuvėsiai. Ir kupini įspūdžių ir gerų emocijų grįžome namo.